Friday, September 7, 2007

Fucked-up sleep

Somnul nu e deobicei cea mai interesanta si plina de actiune parte a zilei...Te ia somnul si te trezesti park instant, intrebandu-te cum naibii au trecut 8 ore pe langa tine. Ti se pare ca ai fi facut un salt in timp, aproape instant, bypass 8 ore si te trezesti in mijlocul diminetii...Damn...acu tre sa merg la scoala/fac alte chestii pe care le urasc. Dat timpul petrecut dormind se poate...extinde pentru constientul tau prin vise.
Dap, visele pentru mine sunt ceva destul de unic, surreal si cateodata chiar deranjante. Visele cica sunt amintiri. Daca e asa, eu sunt bolnav. Sau visele mele sunt mult mai originale decat zic ei :P. La mine, visele sunt compuse de un amalgam aleator de elemente din viata reala si fantezii/imaginatie, puse cap-la-cap de un storyline suprinzator de bine inchegat. De obicei viata "reala" este intrerupta de cinematicuri de fantezie, really disturbing fantasy. Nu exista doua vise la fel. Nici macar nu se asemanana. Intr-o dimineata, am avut un vis la fiecare 30 de minute....fiecare UNIC. Destul de tare :D.
Alta chestie interesanta este faptul ca pot sa controlez aspecte ale viselor mele. Exemple pe care le mai tin minte ar i doua: odata, aveam un cosmar. Se facea ca sunt pe o barca/corabie/etc (dracia era mare si era din lemn). Si fusesem prins de o plasa si capturat de pirati/bad guys/shit like that. Astia voiau sa ma taie (nu a fost un vis original, dar tot il tin minte pentru o chestie fabuloasa) si mi-am zis: "cand incepe durerea, ma trezesc ca sa nu mai simt". Si asa a fost :)).
Sau alta data, voiam eu mult de tot sa visez o anumita chestie. M-am rugat inainte de culcare si am visat exact ce an vrut. A fost autosugestie sau semn divin. Don't know...
O singura dorinta nu mi s-a implinit. Nu tin minte la visele mele mai extravagante sa fi vazut vreodata sfarsitul. Ma trezeam de fiecare data in mijlocul visului. Sau poate ele nu au sfarsit. Mortii sunt de fapt intro stare de vis eterna?
Exemplele ar mai continua (nici nu vreau sa enumar toate elementele fantastice din vise). Si daca mai spun psihologii ca visele sunt amintiri, am sa le transmit un mesaj: "ce vieti plictisitoare si cata lipsa de imaginatie aveti :P"

No comments: