Sunday, September 2, 2007

Festival Timisoreana

Pe parcursul a doua zile de concert, am inceput iar sa fiu mandru ca stau langa sala. cea mai mare serie de concerte rock in afara motorrockului la doar 2 min distanta fata de casa e dreamy. Atmosfera, evident, a fost bestiala. Din punctul meu de vedere, concertele inseamna doua chestii: muzica in sine (liveul e cel mai bun) si prietenii. Am avut parte de amandoua, so, uber again....... Faze sentimentale nasoale sper ca nu am provocat nimanui..long sentimental story, unii stiu despre ce vorbesc. In fine.
Scoala se apropie, sirul concertelor se va sfarsi, but i'll keep my head up si sper ca a 11-a va fi cea mai tare clasa ever. Din mai multe motive. Si da, vine a 11a si io inca nu am temele facute..as usual. Pana nu las totul pana pe ultima suta de metrii nu sunt eu..asta in absolut orice. In aceasta seara de sfarsit de vara, va las la lumina monitorului, singura lampa de lumina din camera si va urez un sfarsit de vacanta bestial. Lumea se intoarce din excursii/tabere/wtf, so more friends si ultimele beri din vara asta. A trecut ciudat de repede dar totusi ma simt implinit, schimbat, cu multe amintiri placute si viziunea fenomenala care ar putea sa ne schimbe vietile tuturor, numita SheetHeads. Pana mai deschid io blogu, va urez nb and gg. U guys rock! :D

1 comment:

Unknown said...

Scoala, nescoala, lucruri marunte precum o seara bestiala cu prietenii, prostii si copilarii facute de dragul de a rade, muzica buna, toate astea vor ramane mereu la indemana celui care va stii cum sa le apuce, mai ales sa-si planifice timpul astfel incat sa le poata apuca (that'll be a challenge...). Cat despre SheetHeads...vorba aia: the sky is the limit!

(fu tare concertul, da)