Friday, June 1, 2007

So far no matter how close


2 săptămâni!!!! :D:D:D:D .....but yet so :(:(:(:(.....baricadele nu au fost ridicate. Tranşeele sunt încă active şi lanţul chimiei încă mă mai strânge. Număr zilele, orele, mentele frecate până la sfârşitul şcolii. 2 luni juma de freedom and sheet head mania :D. Deja încep să salivez =P~. Precum un last stand epic, aşa mă baricadez şi io în spatele băncii, ghiozdanului şi al colegului meu de bancă, încercând să birui şi ultimele valuri ale celei de a 10-a inundaţii a vieţii mele.
Nostalgic, dar totuşi bucuros, paşesc în ceea ce sper să fie cea mai tare vacanţă de vară până acu. Hopes dreams and promises will all be tested these few months. Fiţi vizionari şi hotărâţi, Sheet Heads; totul va fi bine. Veţi fi solicitaţi în vara asta ;). (şi apropo: folosiţi diacritice în bloguri :P).

1 comment:

noi toti said...

sa inteleg ca ultima parte imi era destinata mie,nu?:)):)):))