Wednesday, May 30, 2007

Welcome to the dungeon


Bunul simţ este chiar atât de greu de găsit? Logica este un univers atât de abstract; relaxarea şi simplitatea sunt chiar atât de greu atins? Poi, la mine în liceu cam da. Săptămâna asta, profa de română n-a putut să vină (se căsătoreşte fisu, party mare) la nicio oră (slavă ţie mărite DOOM 2 pentru regulile noi şi stupide de scriere a limbii bardului de le Mirceşti; vrea cineva nişte cireşi? :D). Partea bună acu urmează: am româna mereu ultimele 2 ore. Printrun proces pshic nu prea complex, orice fiinţă bipedă, care în mod abstract poartă denumirea de om, îşi dă seama că noi ar fi trebuit s-o zbughim de la aceste ore..... NOT....după spusele preaslăvitei direcţiuni. Aveţi prof suplinitor, cik. Iiiimediat: luni o oră am frecat menta degeaba până să ne lase să, ieşim, miercuri a trebuit să deranjăm o biată profă cu piciorul deabia vindecat să străbată juma de liceu ca să ieşim şi noi (tre' permisiune de la Sfânta Treime: Ţaga, Lambru si Oprescu), ca toţi oamenii, pe poartă (pe care scrie LMV, pe interior, aşa, exact ca oamenii care ar trebui să vadă semnul să fie nevoiţi să citească în oglindă. Astfel, dragii moşului, ne-am umplut o clasă întreagă de nervi şi am mai şi deranjat profi care sigur aveau ceva mai bun de făcut. 2 zile, acelaşi circ. Toate astea din cauza politicii iraţionale a liceului. Poate în vreo 2 ani o să am nevoie de bilet de voi ca să ma duc la budă......

2 comments:

noi toti said...

=))=))=))
super tare q biletu d voie pt buda:P...desi tind sa cred ca schimbarea asta e destul de aproape...:(

Nox said...

Fortza Bastilia! (deocamdata)